reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roland Vizner

Roland Vizner

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Ahoj. Volám sa Roland a mám dve vášne: cestovanie a finančné trhy. Od roku 1994 som na a finančných trhoch zažil nielen rok 2008 a sub-prime krízu ale aj dot.com bublinu, či Ruskú a Ázijskú krízu v 90-ych rokoch. S cieľom podporiť finančnú gramotnosť na Slovensku som zrealizoval niekoľko aktivít: 1. dôchodkovú kalkulačku, ktorá spočíta dôchodok zo 4 pilierov. Nájdete na calc.pepp.sk 2. O investovaní a dôchodkoch píšem články na webe pepp.sk 3. V spolupráci s AOCP sme pripravili scoring podnikových dlhopisov. Moja cestovateľská vášeň začala v roku 1993, keď som po prvý krát opustili Európu a autostopom sme docestovali až do Maroka. Cestovateľský vírus ma ovládol a precestoval som kus Afriky, Južnej Ameriky a Ázie. Mojou špecialitkou sú Andamanské Ostrovy, ku ktorým som aj napísal prvého cestovateľského sprievodcu. Zážitky a cestovateľské rady zverejňujeme s manželkou okrem SME aj na našom cestovateľskom blogu EagleFlyFree.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu